30. srpna 2014

The comeback outfit

Na úvod svého comebacku bych chtěla upozornit, že na blog píšu po víc než 7 měsících a vysmát se tak svému 1. článku, kde jsem psala, že budou pravidelný příspěvky. Vlastně ani nevím, proč jsem tak dlouho nepsala, nicméně, teď mě k tomu přiměly nový boty a blogová aktivita kamarádek. Abych se dostala k prázdninám, já se měla skvěle. 2 týdny na Krétě, 2 týdny na soustředku s nejúžasnějšíma holkama a dalších 100 věcí. Teď už mě jenom čeká vysněná škola, na kterou jsem se během toho neaktivního půl roku dostala. Vy?


TOPSHOP jacket, MANGO top, H&M leggins, Nike Roshe Run shoes




2 komentáře:

  1. Taky jsem teď nedávno psala na blog po půlroční pauze:D Dobře zahaj na nové škole, prožívala jsem to samé minulý rok, tak ti přeju aby ti vydrželo nadšení a měla jsi super kolektiv:) A ty boty jsou top!
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat